Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasStede - Schiedam op 21 februari 2017 interview

7.5

Mijn vader zit er nog niet heel lang. De afspraken tot nu toe zijn goed nagekomen en ze zijn ook makkelijk te maken. Er is te weinig personeel, maar de mensen die er wel zijn en de zorg uitvoeren, daar ben ik erg tevreden over. Als ik een vraag heb of een voorstel heb dan word daar aandacht aangegeven en actie op ondernomen. De omgeving is prima, mijn enige kritiek op het gebouw is is dat mijn vader een badkamer moet delen met andere cliënt. Cliënten op deze afdeling zijn vaak incontinent en laten de wc niet netjes achter. Het is per twee kamers een badkamer. Voor zover mogelijk vind ik het er netjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.