Argos Zorggroep, DrieMaasStede

Voorberghlaan 35 3123 AX Schiedam
Deze locatie is onderdeel van Argos Zorggroep

Waardering van Argos Zorggroep, DrieMaasStede - Schiedam op 7 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

Volgens mijn vader worden afspraken soms niet nagekomen door de verzorging. Ook voelt hij zich soms onbegrepen. Tot nu toe gaat het volgens mij echter redelijk. De artsen en begeleiders proberen hem zo goed mogelijk te helpen met zijn ziekte. Hij kan depressief overkomen, maar ik vind dat de medewerkers daar goed mee omgaan. Ik ben tevreden over de accommodatie. De omgeving is heel mooi en er zijn winkels in de buurt. Alles is schoon en netjes. Het eten is volgens mijn vader niet lekker, er zou geen smaak aan zitten. Ze geven hem eten van deze tijd, zoals broccoli, die op een speciale manier klaargemaakt is. Oudere mensen willen echter gewoon aardappels, vlees en groenten of bami. Ik vind het een goede instelling. Mijn vader doet mee aan sportieve en creatieve activiteiten. Dat vind ik heel positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, DrieMaasStede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.