Waardering van Argos Zorggroep, Hooge-Werf - Poortugaal op 16 november 2016 interview

7.7

De accommodatie heeft een prettige entree. Het ziet er niet uit als een verpleeghuis. Het ruikt er aangenaam en heeft een eigen sfeertje. De kamer van mijn moeder is prachtig. Deze heeft een ruime woon zitkamer, slaapkamer, badkamer en toilet. De medewerkers hebben over het algemeen heel veel respect voor mijn moeder. De privacy van mijn moeder wordt gewaarborgd. Hiermee bedoel ik; ondanks dat mijn moeder een appartement heeft binnen het verpleeghuis, heeft mijn moeder toch een eigen huis. Verder zijn we niet te spreken over het eten. Dit geef ik een onvoldoende. Het eten is namelijk niet smaakvol. Dit vind ik jammer. De ouderen zijn afhankelijk van het eten die het verpleeghuis biedt. Ik heb geen enkel minpunt over het verpleeghuis, dan alleen over het eten. Alles wordt zo goedkoop mogelijk gedaan en ik ben van mening dat de ouderen juist verwend mogen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Hooge-Werf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.