Waardering van Argos Zorggroep, Hooge-Werf - Poortugaal op 16 november 2016 interview

8.8

De accommodatie heeft een vrij open entree. Een ieder is vriendelijk wanneer je binnenkomt. De privekamers zijn recent verbouwd en deze zijn comfortabel met een goede ruimte. De privekamer biedt een slaapkamer, badkamer en kledingskast. Wel zijn er verschillende kamers binnen het complex, dus deze zijn weer anders ingericht. De bewoners krijgen een kamer naar hoe hun persoonlijke situatie is. De accommodatie biedt een gedeelde huiskamer voor 8 bewoners. Deze biedt een koelkast, magnetron, grote kast met voorrraad (lekkere dingen), koffie/thee apparaat, groot keukenblok en een vaatwasser. De medewerkes zijn attent en wanneer er iets gedaan moet worden voor de bewoner, dan wordt ik als mantelzorger altijd ingelicht. Hiermee bedoel ik; de medewerkers vragen mij of zij iets kunnen uitvoeren en achteraf vertellen zij ook hoe dit is verlopen. Verder staan de medewerkers altijd voor je klaar. Iedere vraag/wens wordt beantwoord en er wordt met je meegedacht. Een voorbeeld hierin is; wanneer je het niet eens bent met de medicatie, dan denken de medewerkers met je mee hoe het beter kan. Hier wordt dan goed naar geluisterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Hooge-Werf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.