Waardering van Argos Zorggroep, Hooge-Werf - Poortugaal op 25 januari 2018 interview

7.2

De verzorging is over het algemeen prima hier. Ik ben erg tevreden over het vaste personeel. Er komt ook regelmatig personeel van buitenaf. Met deze mensen heb ik iets minder. De afspraken worden hier nagekomen. Met een deel van het personeel heb ik moeilijk contact. De communicatie wordt daardoor bemoeilijkt. Ik kom van oorsprong uit Rotterdam en het voelde mij het daar wat vertrouwder. Ik luister graag naar de zondagsdienst. Omdat ik lang op bed lig, kan ik niet meer naar een kerk toe. Op het begin werd er hier voor mij geen rekening mee gehouden. Nu staat er een radio voor mij in de kamer, zodat ik altijd mee kan luisteren. Ik lig vaak op bed in mijn kamer. Ik ben tevreden over mijn gezellige kamertje. Ik zou het hier wel aanbevelen omdat er wel met de mensen rekening wordt gehouden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Hooge-Werf - Poortugaal

Hartelijk dank voor uw waardering! Wij nemen uw aandachtspunten mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Hooge-Werf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.