Waardering van Argos Zorggroep, Klepperwei - Rhoon op 16 april 2018 interview

4.3

Ik ben absoluut niet tevreden over deze instelling. Ik heb vele malen meegemaakt dat ze mijn man niet goed verschoond hebben. Ik heb al zo vaak aangegeven dat dit niet kan, maar er wordt naar mijn mening niets mee gedaan. Mijn man doet al negen maanden met een tube tandpasta, dus zijn tanden zien er niet goed uit. Mijn man zorgde er altijd voor dat hij er goed uitzag en nu is dat helemaal niet meer zo. Er wordt absoluut niet naar mij geluisterd. Mijn man is volledig afhankelijk van de verzorging, maar ik vind dat ze niet goed omgaan met die afhankelijkheid. Er wordt met veel jonge meisjes gewerkt, die naar mijn mening niet de juiste opleiding hebben genoten. Als ik daar iets van zeg, dan krijg ik te horen dat het een leerbedrijf is. Er is veel wisseling van personeel en ik merk dat mijn man daar bang van wordt. Ik vind het er ook erg vies, er ligt altijd eten en vuil op de grond. Ik heb de indruk dat mijn man niet bezig gehouden wordt en aan zijn lot wordt overgelaten. Het eten is ook niet lekker, er zit absoluut geen smaak aan en het is echt vies.

Bent u of werkt u voor Argos Zorggroep, Klepperwei? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.