Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 8 juni 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben hartstikke blij met mijn kamer. Groot genoeg. Ik kan overal komen met mijn rollator. En ik kan gelukkig nog heel veel zelf doen. Daar ben ik erg blij om. Ik ben niet graag afhankelijk. Ik maak mijn eigen eten nog klaar, want ik vind het eten in het tehuis niet zo lekker. Ik doe de meeste dingen zoveel mogelijk zelf nog, maar als ik hulp nodig heb kan ik op de mensen van het tehuis terugvallen. Dat is wel een veilig gevoel. Ik hoop hier nog lang te mogen genieten van mijn kinderen en kleinkinderen. Die komen regelmatig bij mij op bezoek en dat vind ik prachtig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Fijn om te lezen dat u nog zo goed uit de voeten kunt. Jammer dat u het eten niet zo heel erg lekker vindt. U kunt uw wensen voor wat betreft de maaltijden ook kenbaar maken aan de medewerkers van het restaurant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.