Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 8 juni 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb alleen maar lof voor het personeel. Het zijn lieve mensen die steeds voor mij klaar staan. Ik heb een prachtige kamer tot mijn beschikking waar ik graag mag vertoeven. Ik heb eigenlijk alles wat mijn hartje begeerd. En ik kan altijd op mijn kinderen terugvallen. En als ik iets afspraak maak, bijvoorbeeld over mijn verzorging, dan wordt dat altijd heel precies nagekomen. En als het een keer niet lukt dan wordt er overlegd wanneer het wel gaat gebeuren. En als ik ergens over wil praten wat me dwarszit, dan is er altijd wel iemand waar ik mijn hart uit kan storten. Ze zijn altijd heel erg lief voor mij.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Bedankt voor uw liefdevolle bericht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.