Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 8 juni 2017 interview

8.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb een mooie ruime kamer waar ik zeer tevreden mee ben. Alles is aanwezig en ik heb ook nog eens een mooi uitzicht. Het personeel is over het algemeen goed, maar ik merk dat de werkdruk erg hoog is. Soms zeggen ze dat ze komen en dat duurt soms best wel lang. Ik weet dat ik niet alleen ben, maar over het algemeen duurt het allemaal te lang. Ze zijn wel vriendelijk en doen hun best, maar soms gaat dat niet goed. Ze doen wel hun uiterste best. De meeste afspraken worden gemaakt door mijn dochters in overleg met het personeel. Ook mijn medicatie gaat in samenspraak met mijn kinderen. Is nooit geen probleem. Als ik ergens mee zit dan is er altijd wel iemand bij wie ik mijn verhaal kwijt kan. Dus een luisterend oor is er altijd wel. Ik voel mij hier erg op mijn gemak. Ik kan met vrijwel iedereen goed overweg. Ik wil hier nog graag een tijdje blijven.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Bedankt voor uw mooie waardering, wij zijn er trots op dat de zorg in de Meeuwenhof u zo goed bevalt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.