Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 8 juni 2017 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb geen spijt dat ik voor de Meeuwenhof heb gekozen. Ik voel me hier erg thuis. De appartementen zijn erg groot, ik ben blij dat ik een aparte slaapkamer heb. Het eten is hartstikke goed, ik eet elke dag met smaak en het restaurant is erg gezellig. Ik ben ook erg tevreden over de kapsalon hier in huis, fijn dat ik de deur niet uit hoef. De zusters zijn hardwerkend en erg zorgzaam, ze komen regelmatig even bij me kijken hoe het gaat. Ik kan mijn verhaal bij ze kwijt en als we een afspraak maken dan houden ze zich er ook aan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij zullen dit doorgeven aan onze medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.