Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 8 juni 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik woon hier al weer wat jaren met veel plezier. Ik vind het wel moeilijk dat er steeds meer dementerende mensen komen wonen, het is lastig om contact te maken. Ik ben heel tevreden over mijn woning, ik heb twee ruime kamers en een keuken. Ook de gezamenlijke ruimtes zijn gezellig en fris. Er wordt veel georganiseerd zoals; bloemschikken, bingo, samen zingen en andere spellen. Ik kan het goed vinden met het personeel, ze nemen de tijd om naar me te luisteren en als ik een vraag heb dan krijg ik goed antwoord. Ik heb bewondering voor ze omdat ze ondanks de hoge werkdruk toch vrolijk en vriendelijk blijven. Ik vind het eten hier erg lekker, er is keus uit 3 menu's en er is genoeg variatie.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, wij brengen uw waardering over op onze medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.