Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 8 juni 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik woon hier nog niet zolang maar tot nu toe ben ik erg tevreden over het wonen hier. De verzorging is prima. Het personeel is heel meelevend en erg behulpzaam. Ze houden me goed in de gaten en als het nodig is ondernemen ze gelijk actie. Wat ik erg prettig vind is dat er weinig verloop is onder het personeel, je kan zo een band opbouwen. Mijn kamer is op zich goed maar zou wel wat groter mogen zijn. Ook de schoonmaak kan beter, ze hebben maar kort tijd en kunnen niet alles goed doen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Fijn dat u al zo snel gewend bent aan uw nieuwe woonomgeving. Wanneer u onverhoopt ergens tegenaan loopt kunt u dit natuurlijk altijd bespreken met de teamleider, zorgcoördinator of de medewerker van het Cliënt Service Bureau.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.