Argos Zorggroep, Meeuwenhof

Alverstraat 141 3192 TN Hoogvliet
Deze locatie is onderdeel van Argos Zorggroep

Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 12 mei 2020

In deze coronatijd doet het personeel van de Meeuwenhof er alles aan om cliënten veiligheid te bieden. Men moet verplicht de richtlijnen van de overheid volgen. Dus je hebt te maken met verdriet, eenzaamheid, boosheid maar ook begrip en dankbaarheid. De periode van een afgesloten verpleeghuis duurt zo lang dat er nu weerstand en onbegrip ontstaat. Graag wil ik een zeer positieve ervaring delen. Mijn moeder is één van de oudste bewoners van de Meeuwenhof met haar 103 jaar. Zij is bij haar volle verstand maar leidt haar eigen leven. Krant lezen en bellen met familie. Echter het echte kontakt is er niet en dat gaat knagen. Met de manager wonen en zorg is een afspraak gemaakt dat mijn zus en ik bij het terras op gepaste afstand onze moeder mochten ontmoeten .Lieve mensen van Meeuwenhof ontzettend bedankt want dit werd een ontmoeting met een gouden rand. De slotwoorden van moeder waren terwijl ze naar de stralende zon wees: het kan niet anders dan dat dit door Hoger Hand is geregeld.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en complimenten. Wij hebben onze betrokken medewerkers geïnformeerd hierover en zijn enorm dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.