Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 8 juni 2017 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn kamer kan niet beter. Ik heb alles wat ik nodig heb. Niks op aan te merken. Ik kan overal komen met mijn rolstoel. Ik ben ook erg tevreden over het personeel, maar er is een groot gebrek aan geschoold personeel. Ze lopen elke dag op hun tenen. Soms duurt het erg lang voor ik uit bed wordt geholpen. Maar dat ligt absoluut niet aan de mensen op de werkvloer. Ook gemaakte afspraken worden goed nagekomen. En als het een keer niet lukt overleggen ze dat met mij. Er is iemand in het huis met wie ik al mijn problemen kan bespreken. Een soort maatschappelijk werkster. Ik voel mij helemaal op mijn plaats hier. Ik zou niet anders willen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Bedankt voor uw reactie, wij nemen uw opmerkingen mee in onze werkoverleggen van de Meeuwenhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.