Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 4 oktober 2018 interview

7.5

Mijn moeder heeft op twee verschillende afdelingen gewoond binnen deze instelling. Op haar eerste afdeling ervoeren wij een gebrek aan personeel en dat was van invloed op de zorg die ze mijn moeder konden bieden. Op die afdeling kwam het een enkele keer voor dat er een gebrek aan brood of beleg was, omdat er onvoldoende besteld bleek te zijn. In overleg met de zorginstelling is mijn moeder sinds een maand naar haar huidige afdeling overgeplaatst. Ik vind de zorg daar een stuk beter. Het is mij opgevallen dat er hier veel meer personeel is, waardoor er meer persoonlijke aandacht is. Ze zit nu op een afdeling die veel beter bij haar past. In verband met haar geestelijke gezondheid is persoonlijke aandacht en meer omgang met medebewoners heel belangrijk voor mijn moeder. Ik vind wel dat er wat meer aan het schoonmaken op de afdeling gedaan mag worden om onvermijdelijke geurtjes te neutraliseren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.