Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 4 oktober 2018 interview

5.8

Mijn moeder woont sinds een aantal jaren in deze instelling. Toen ze hier pas zat, vond ik het geweldig. Alles was goed. Ik merk nu echter dat de kwaliteit van het personeel erg achteruit is gegaan. Ik vind het jammer dat de goeden zijn weggegaan. Er is heel weinig tijd en aandacht voor mijn moeder. Sinds er een nieuwe manager is, zijn er heel veel veranderingen doorgevoerd. Ik vind het spijtig dat het de gezelligheid niet ten goede komt. De contacten verliepen voorheen makkelijker voor de familie van de bewoners. Omdat er geen harde kern meer is, heb ik gemerkt dat de contacten afstandelijker verlopen. Voorheen liep de oude manager regelmatig door het gebouw. Hij was aanspreekbaar en dat was heel prettig. Nu is de manager niet meer zichtbaar. De benadering is heel zakelijk geworden. In mijn gevoel wordt vergeten dat het om mensen gaat. Ik vind het erg jammer dat de activiteiten en de uitjes een heel stuk minder zijn geworden. Ik vind het verdrietig dat mijn moeder daarom veelal zit te zitten in de huiskamer of loopt te dwalen over de gang.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Naar aanleiding van uw bericht zouden wij graag met u in contact komen om uw toelichting te bespreken. U kunt uw contactgegevens mailen naar adollee@argoszorggroep.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.