Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 15 september 2020

• Ziekte van Alzheimer

Mijn vader zat op de 3e verdieping 'de Gaarde', hij had alzheimer incl zwaar incontinent. De verpleegsters/verzorgsters hebben heel veel geduld, ze doen er alles aan om een patient het naar haar/hem zin te maken. Vrijwilligers doen ook spelletjes met degene die het leuk vinden om dit te doen. Mocht je ergens mee zitten of je wilt iets afspreken (bv naar dierentuin of bij iemand op visite). Bel je op een ongelegen moment, bellen ze later terug. (mijn vader is uiteindelijk op 17-8-2020 aan dubbele longontsteking (dus niet de coronavuris) en nog een ontsteking overleden)

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn er trots op dat de zorg in de Meeuwenhof u zo goed is bevallen.Wij geven dit compliment door aan onze medewerkers en willen u heel veel sterkte wensen met het verlies van uw vader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.