Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 22 januari 2018

Onze moeder werd hier in eerste instantie met crisis opgenomen, maar er werd besloten dat ze niet terug naar huis kon en daar in de verzorging moest blijven en kreeg (helaas) een 1 kamer woning. Vanaf de eerste dag is ze hier goed opgevangen, goed verzorgt door lief personeel, en er is genoeg te doen voor de bewoners zodat ze de keuze hebben niet heel de dag op de kamer hoeven te blijven, zoals gezamelijk eten, doe en muziek middagen. Als familie zijn wij altijd gehoord en werd alles besproken in het welzijn van onze moeder. Helaas is de werkdruk enorm groot waardoor er wel eens spanningen ontstaan en dat is soms voor oudere moeilijk te accepteren.  Wij hebben totaal geen klagen en zijn achteraf blij dat onze moeder daar haar laatste maanden heeft doorgebracht, want heb haar veel zien lachen ook met het personeel en dat doe je goed als jezelf weer naar huis moet en haar achter moet laten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, wij brengen uw waardering over op onze medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.