Waardering van Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet op 8 juni 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Over het maken van afspraken ben ik tevreden. Wat ze beloven doen ook. De verzorging is goed. Er is wel een personeelstekort. En dat merk je. Het moet allemaal erg snel. Ik eet altijd op mijn eigen kamer, daar voel ik mij het beste bij. Ik krijg een keer per een schoonmaakster voor een half uur. Dat houd niet over. Het personeel is altijd erg voorkomend en aardig. Daar heb ik geen problemen mee. Ook mijn accommodatie ben ik heel erg tevreden mee. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. Ik heb een aparte slaapkamer en badkamer. Ik ben dik tevreden. Een luisterend oor zou wel wat beter kunnen. Maar ik voel mij veilig en op mijn gemak hier.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Meeuwenhof - Hoogvliet

Bedankt voor uw mooie waardering. Wij nemen uw aandachtspunten mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Meeuwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.