Logo Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

Telefoon 010-4454500
Locatie Deze locatie is onderdeel van Argos Zorggroep

95% beveelt deze zorginstelling aan

3 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige zorginstellig met fijne medewerkers. Altijd een luisterend oor, ookal is het soms te druk voor ze .

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

• 9.7

3 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Fijn huis met betrokken medewerkers, zowel verzorging/verpleging als de vrijwilligers. Zeker een aanrader!

Bedankt voor deze mooie cijfers.

13 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik woon hier nu een paar jaar dit was in het begin erg wennen maar nu heb ik het erg naar mijn zin. De verpleging is lief voor mij en behulpzaam. Ik ga elke dag beneden in het restaurant eten en doe...

Wat fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft in Soenda. Bedankt voor uw mooie waardering.

19 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn opa woont hier en voelt zich hier op zijn gemak en wel thuis. Ik vind alle medewerkers die ik heb ontmoet erg vriendelijk. Deze week is er een gezellige feestweek, dat vind ik erg leuk voor hem....

Bedankt voor uw waardering. Fijn om te lezen dat uw opa zich thuis voelt in Soenda.

• 9.8

18 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

We kunnen geen puntje benoemen

Hartelijk dank voor deze mooie waardering.

• 9.7

16 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben héél blij om hier te wonen

Bedankt voor deze prachtige cijfers!

7 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijn huis om te wonen

• 8.5

21 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Niet al te grootschalig huis. Er worden veel gezellige activiteiten gedaan.

Bedankt voor uw mooie waardering.

10 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Er heerst een leuke informele en huiselijke sfeer in de Soenda.Het personeel vanaf de verpleegkundige tot aan de receptioniste geven je allemaal een vertrouwd gevoel. De locatie vinden wij ook heel...

Bedankt voor deze fijne waardering!

7 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele lieve medewerkers. Mijn schoonmoeder spreekt met veel plezier over de mensen en heeft hier een prettige tijd

Bedankt voor uw waardering. Wij delen deze met onze medewerkers.

• 8.5

7 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn oma heeft hier altijd goede zorg gekregen. Fijne medewerkers en een fijn huis.

• 6 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Gezellig kleinschalig huis. Mijn moeder woont hier met veel plezier. Ze kan met veel activiteiten meedoen als ze zin heeft. Fijn ook dat het midden in het centrum ligt en vlak bij de winkels en markt...

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Fijn om te lezen dat uw moeder met plezier in Soenda woont.

• 6 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijn huis met lieve medewerkers en vrijwilligers.

Wat een mooie cijfers. Bedankt!

28 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Soenda is een heel warm en fijn huis, het personeel is erg professioneel en heel vriendelijk. Fijn dat er zo goed geluisterd en omgegaan word met mensen. Alleen maar lof over de Soenda!

Wat een fijne waardering. Bedankt voor de mooie cijfers en mooie woorden!

28 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder is prima verzorgd door lieve en betrokken medewerkers. Ik mocht ze altijd vragen stellen over de zorg voor haar als iets mij onduidelijk was.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de zorg die in Soenda aan uw moeder verleend is. Bedankt voor uw mooie waardering.

• 8.8

26 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Niks

Bedankt voor uw mooie cijfers voor Soenda!

• 9.3

22 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ervaar Soenda als een warm huis met veel personeel. Ik krijg altijd antwoord op mijn vragen. Er wordt heel veel georganiseerd voor de bewoners. De wensboom is fantastisch.

Bedankt voor uw mooie waardering en het compliment over de wensboom. Wij brengen uw waardering over op onze medewerkers.

18 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Als mantelzorger ga ik nu met plezier naar de afd. waar mijn moeder verpleegd wordt, ik ga weer op bezoek en hoef niet meer te zorgen. Dat wordt nu op een professionele en liefdevolle manier door het...

Fijn dat u zo tevreden bent met de zorg voor uw moeder. Wij brengen uw waardering over op onze medewerkers.

• 5.2

15 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Achterhaalde locatie, 2 patienten op 1 kamer is niet meer van deze tijd

Graag komen wij in contact met u om over deze lage waardering (t.o.v. alle andere waarderingen die wij krijgen) te overleggen....

• 8.0

13 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie interview

Over deze instelling waar mijn moeder verblijft, ben ik heel erg tevreden. Ik ben blij dat ze hier een plekje gekregen heeft. Vanaf dag één voelt deze instelling als een warm bad en dat ervaart...

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn dat u ook ervaart dat voor velen Soenda een warm huis is met aandacht voor onze bewoners.