Argos Zorggroep, Soenda

Soendalaan 2 3131 LV Vlaardingen
Deze locatie is onderdeel van Argos Zorggroep

128 resultaten voor je selectie:

16 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze gaan liefdevol met mijn moeder om. Kan beter: Wij zijn erg tevreden

7.8
16 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze gaan leuk en gezellig met mijn vader om. Het eten is vegetarier en daar houden ze veel rekening mee. Kan beter: Meer handen aan het bed zou mooi zijn. De schoonmaak kan wel wat...

Gaat goed: Het totale plaatje is goed Kan beter: Wij zijn erg tevreden

8.8
16 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Totaal plaatje is prima Kan beter: Meer personeel en meer salaris voor het personeel

8.2
12 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De verzorg (ers, sters), Hebben echte aandacht voor de bewoners en doet zich een probleem voor geven ze extra aandacht en/of gesprekken. Ik kom ook in andere verzorgingshuizen en ook mijn vrouw heeft...

5 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Een prettige omgeving voor de bewoners waarbij het personeel altijd rekening houdt met de wensen van de bewoners en mantelzorgers.

9.3
3 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige zorginstellig met fijne medewerkers. Altijd een luisterend oor, ookal is het soms te druk voor ze .

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

9.2
3 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Fijn huis met betrokken medewerkers, zowel verzorging/verpleging als de vrijwilligers. Zeker een aanrader!

Bedankt voor deze mooie cijfers.
13 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik woon hier nu een paar jaar dit was in het begin erg wennen maar nu heb ik het erg naar mijn zin. De verpleging is lief voor mij en behulpzaam. Ik ga elke dag beneden in het restaurant eten en doe...

Wat fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft in Soenda. Bedankt voor uw mooie waardering.
19 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn opa woont hier en voelt zich hier op zijn gemak en wel thuis. Ik vind alle medewerkers die ik heb ontmoet erg vriendelijk. Deze week is er een gezellige feestweek, dat vind ik erg leuk voor hem....

Bedankt voor uw waardering. Fijn om te lezen dat uw opa zich thuis voelt in Soenda.
8.3

Hartelijk dank voor deze mooie waardering.
9.8
16 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben héél blij om hier te wonen

Bedankt voor deze prachtige cijfers!

21 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Niet al te grootschalig huis. Er worden veel gezellige activiteiten gedaan.

Bedankt voor uw mooie waardering.
10 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Er heerst een leuke informele en huiselijke sfeer in de Soenda.Het personeel vanaf de verpleegkundige tot aan de receptioniste geven je allemaal een vertrouwd gevoel. De locatie vinden wij ook heel...

Bedankt voor deze fijne waardering!
9.2
7 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele lieve medewerkers. Mijn schoonmoeder spreekt met veel plezier over de mensen en heeft hier een prettige tijd

Bedankt voor uw waardering. Wij delen deze met onze medewerkers.
8.3
7 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn oma heeft hier altijd goede zorg gekregen. Fijne medewerkers en een fijn huis.

6 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Gezellig kleinschalig huis. Mijn moeder woont hier met veel plezier. Ze kan met veel activiteiten meedoen als ze zin heeft. Fijn ook dat het midden in het centrum ligt en vlak bij de winkels en markt...

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Fijn om te lezen dat uw moeder met plezier in Soenda woont.
6 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Fijn huis met lieve medewerkers en vrijwilligers.

Wat een mooie cijfers. Bedankt!
28 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Soenda is een heel warm en fijn huis, het personeel is erg professioneel en heel vriendelijk. Fijn dat er zo goed geluisterd en omgegaan word met mensen. Alleen maar lof over de Soenda!

Wat een fijne waardering. Bedankt voor de mooie cijfers en mooie woorden!