Waardering van Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen op 9 juni 2017 interview

De afspraken gaan goed. Hier ben ik over het algemeen tevreden over. Laatst was een arts op bezoek en dat was keurig op tijd. Dit geldt ook zo voor het eten. Er wordt goed naar mij geluisterd. Tot op heden ga ik goed met het personeel om. Gezellig een praatje vaak. Over de behandeling ben ik zeer te spreken. De meiden behandelen mij goed, dat scheelt al een hoop. Over de kwaliteit van leven: je hebt de zorg nu eenmaal. Ik ben altijd met mensen omgegaan en dat maakt het leven hier prettiger. Wat betreft de accommodatie ben ik ook positief. Ik heb het hier naar mijn zin. Ik hoef niet meer te hebben. Ik heb gelukkig een leuke hobby, dus ik vermaak mij wel. Alleen vind ik de omgeving wel jammer. Overal bevinden zich gebouwen. Waar ik voorheen een bos gewend was, staan nu huizen. Dat was voorheen met wandelen een stuk prettiger in het bos. Ik heb het tot slot reuze naar mijn zin hier.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de zorg in Soenda. Wij brengen uw waardering over op onze medewerkers.

Met hartelijke groet,

Het management van Soenda

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Soenda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.