Waardering van Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen op 9 juni 2017 interview

De afspraken gaan over het algemeen goed. Dit loopt eigenlijk allemaal wel voorspoedig. Het luisteren kan wel wat beter. Op het ogenblik is dat met de maaltijden zo. Tijdens de vakantieperiode is er een flinke onderbezetting van het personeel. De snelheid waarmee het eten gebracht wordt loopt erg door elkaar heen. De omgang met de medewerkers is prima. Ik heb daar geen klachten over. Ik kan met iedereen goed overweg, zowel met het personeel als met de bewoners. Ik vind dat men mij netjes verpleegd. Een onderdeel van de zorg is dat ik een dieet heb. Vroeger kon ik alles eten, maar tegenwoordig dien ik daar op te letten. Verder is de zorgkwaliteit prima. Qua accommodatie heb ik een prima uitzicht. Er is geen zon maar het ziet er heerlijk uit. Mijn kinderen wonen allebei hier en dat maakt het makkelijker om langs te komen. Ik zou Soenda over het algemeen zeker aanbevelen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

Bedankt voor uw mooie woorden, wij brengen deze over op onze medewerkers. Uw aandachtspunten gaan wij gebruiken om onze zorg- en dienstverlening nog verder te verbeteren.

Met hartelijke groet,

Het management van Soenda

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Soenda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.