Waardering van Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen op 9 juni 2017 interview

8.3

De afspraken gaan perfect. Ik heb hier geen klachten over. Als ik vragen heb dan voert men dat gelijk uit. Er wordt goed naar mij geluisterd. Het is alleen soms erg druk, waardoor men gehaast kan zijn. Maar is er tijd dan maakt men die tijd ook vrij. Er zijn leuke mensen bij het personeel aanwezig. Ik vind dat zij mij goed behandelen. Als er wat is komt men naar mij toe. De kwaliteit is super goed. Alles past bij de manier waarop ik mijn leven wil indelen. Over de accommodatie ben ik ook dik tevreden. De kamer is heel mooi. Er is beneden veel afleiding (de activiteiten) zijn ook goed. Ik beveel Soenda graag aan. Laatst nog voor mijn zus die nog op haar zelf woont en zorgbehoevend wordt. Al met al ik ben super tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

Bedankt voor uw mooie waardering, wij zijn er trots op dat de zorg in Soenda u zo goed bevalt.

Met hartelijke groet,

Het management van Soenda

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Soenda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.