Waardering van Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen op 9 juni 2017 interview

7.8

De afspraken gaan wel aardig. Ik ben gelukkig nog erg zelfstandig, dus heb niet zo veel afspraken. Oogdruppelen wordt bijvoorbeeld wel gedaan en dit gebeurt netjes op tijd. Het personeel luistert wel. Als ik iets heb dan luistert het personeel goed. Ik had maanden geleden bijvoorbeeld pijn in mijn rug. Toen zei zij dat er maar eens een masseur moest komen, deze is ook langsgekomen uiteindelijk. De kwaliteit van leven is goed. Ik ben blij dat ik hier mag zitten en deze zorg ontvang. Ik wordt nauwelijks verpleegd, maar wel netjes behandeld. Ik zeg wat ik wil, maar heb nooit klachten. De omgang met het personeel is erg goed. Ik mag altijd op mijn kamer eten en mag ik precies zeggen wat ik wil eten. Ik mis wel eens het praatje dat de zusters met mij hadden op de kamer. Ik kan gelukkig mijzelf goed vermaken, waardoor ik mij niet hoef te vervelen. De accommodatie is goed. Ik heb bijvoorbeeld genoeg kasten. Dat het goed is geldt ook voor het gebouw en de omgeving. Ik kan gewoon mijn eigen bed houden en daar ben ik blij om. Ik heb Soenda pas nog aanbeveelt aan iemand anders.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Wij delen deze met onze medewerkers.

Met hartelijke groet,

Het management van Soenda

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Soenda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.