Waardering van Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen op 9 juni 2017 interview

8.3

De afspraken zijn prima. Er wordt erg goed naar mij geluisterd. De laatste 3 maanden ben ik erg goed geholpen. Ik heb namelijk veel steun gehad in een tijd dat ik het moeilijk had. Ik praat met iedereen. Dus de omgang met het personeel is prima. Het ligt er ook aan hoe je zelf bent. Ik vond wel dat het voorheen een stuk gezelliger was dan op dit moment. Ik ben erg makkelijk, mensen hebben geen last van me. Ik ben erg tevreden op de manier waarop de zorg op mij aansluit. Ik doe vaak mee aan activiteiten. Hier word ik bovendien goed in geinformeerd wanneer wat plaatsvindt. Tot slot zou ik aanbevelen waar ik woon. Dit heb ik overigens laatst nog gedaan aan een mevrouw die hier al jaren helpt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

Hartelijk dank voor uw mooie waardering. Wij delen deze met onze medewerkers.

Met hartelijke groet,

Het management van Soenda

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Soenda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.