Waardering van Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen op 21 februari 2017 interview

De zorg vind ik prima. Het enige probleem is dat mijn moeder soms lang moet wachten op de verpleegster om haar te helpen met wassen. Er zijn ook stagiaires en daar is mijn moeder ook tevreden over. De omgang met de medewerkers vind ik prima. Als ik er eentje nodig heb, dan kan ik snel iemand spreken. Verder vind ik dat de medewerkers allemaal heel aardig zijn voor mijn moeder. Ook vind ik dat er regelmatig dingen georganiseerd worden, zoals bingo of kaarten. Met mooi weer gaat ze soms naar buiten, eventjes de stad in. Ik vind dat er prima geluisterd wordt naar mij. Als ik aan geef dat mijn moeder een nieuwe luier nodig heeft, dan wordt ze gewassen en krijgt een nieuwe luier. De privékamer van mijn moeder vind ik prima. Als het weer goed is, kan ze lekker in de tuin zitten. Verder vind ik het eten prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Soenda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.