Waardering van Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen op 21 februari 2017 interview

3.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Het is allemaal heel verouderd en mensen moeten met twee personen op één kamer zitten. Dit verdienen de mensen niet. Het huis is niet meer van deze tijd. Mijn vader heeft het er ook absoluut niet naar zijn zin. De verpleging is op zich wel goed. Alleen qua medicatie wilden ze het graag in eigen hand houden. Het heeft enige tijd geduurd, voor we het voor elkaar kregen dat mijn vader dit zelf mocht doen. Ze behandelen de mensen als kleine kinderen, maar er mag volwassener met de mensen omgegaan worden. Er blijft weinig tijd over om persoonlijk met de mensen om te gaan. Er wordt hier niks met de mensen gedaan. De mensen hebben weinig bewegingsvrijheid in dit huis. Tegen bezoek werd gezegd hoe het met mijn vader ging, maar dit hadden ze met ons moeten bespreken en niet met een kennis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

Beste heer, mevrouw,

Al enige tijd geleden gaf u uw mening via een interview. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent met de zorg voor uw vader. Wij hopen dat u dit ook aangekaart heeft in Soenda en goede afspraken heeft kunnen maken. Mocht dit niet het geval zijn, dan nodigen wij u uit om een afspraak te maken voor een gesprek met onze zorgmanager.

Met hartelijke groet,

Het management van Soenda

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Soenda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.