Waardering van Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen op 22 februari 2017 interview

6.3

Het is allemaal niet meer wat het geweest is. Wij zien tegenwoordig alleen nog maar stagiaires. Het is goed dat die er zijn, maar het contact is niet meer wat het was. Wat ik bezwaarlijk vind is dat er weinig vast personeel is. Mijn vader krijgt een band met de stagiaires en een paar maanden later zijn ze weer weg. Dementerenden hebben heel veel zorg nodig en dat gaat ten kosten van de mensen die er al langer wonen en minder zorg nodig hebben. Dat vind ik wel logisch, maar er wordt te weinig tijd aan mijn vader besteedt. Als hij niet belt komt er ook niemand langs en dat vind ik jammer. Dat komt denk ik door tijd- en personeelsgebrek.Toen er in het verleden meer vast personeel werkte, was er meer contact met elkaar. Ik ken de stagiaires niet van naam en dat vind ik jammer. Het zijn wel schatten van meisjes, maar het contact is allemaal wat afstandelijker geworden. Als ik een vraag heb aan de leiding, doen ze wel er gewoon wat mee.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

Beste heer, mevrouw,

Al enige tijd geleden gaf u uw mening via een interview. Dank voor het geven van uw mening. Wij zullen uw aandachtspunten bespreken en gebruiken om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.

Met hartelijke groet,

Het management van Soenda

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Soenda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.