Waardering van Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen op 22 februari 2017 interview

7.2

Het is kleinschalig en dat vind ik goed. Als het groter zou zijn, zou mijn moeder vaker onrustiger zijn, omdat ze meer zou moeten zoeken naar waar ze heen wilt. De woonkamers zijn op zich goed en gezellig ingericht. Niet iedereen heeft een eigen kamer, maar mijn moeder heeft dat wel en dat vind ze wel goed. Er is soms in de avonden te weinig personeel en te weinig toezicht op de huiskamer. Dat zou wel wat meer mogen. De afspraken worden goed nagekomen. Het personeel gaat goed met mijn moeder om en dat merk ik aan hoe ze zelf ook met het personeel omgaat. Ik krijg voldoende informatie. Ik word op tijd gebeld als er wat met mijn moeder aan de hand is en dat vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Soenda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.