Waardering van Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen op 9 juni 2017 interview

Het zorgpersoneel komt immers haar afspraken na. Ik kan het goed met de zusters vinden. Zij luisteren goed naar mij. De omgang verder met het personeel is prima. Enkel bevalt mij het eten hier niet. Ik eet bijvoorbeeld geen kip of vis. Ik lust niet alles. Er zijn dan ook niet altijd alternatieven voor. Wat betreft de accommodatie kan ik nu niet naar buiten, terwijl ik graag buiten kom. Ik wil dus het liefst een etage lager gaan wonen. Het personeel heeft mij beloofd daar naartoe te mogen gaan als er plek is. De kamer verder vind ik op dit moment prima. Ik vind het hier wel gezellig. Ik weet niet of ik het zou aanbevelen. Ik bemoei mij daar niet mee. Mensen moeten het zelf weten. Ik ben in ieder geval tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

Bedankt voor uw waardering en aandachtspunten, wij gebruiken deze graag om onze zorg- en dienstverlening nog verder te verbeteren.

Met hartelijke groet,

Het management van Soenda

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Soenda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.