Waardering van Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen op 9 juni 2017 interview

Ik ben erg tevreden over de afspraken. Het personeel is binnen vijf minuten hier wanneer ik ze nodig heb. Verder bel ik haast nooit, die meiden hebben het al druk genoeg. Er wordt goed naar mij geluisterd. Ik moet iedere keer wel wennen aan nieuwe gezichten (bijv. bij stagiaires). Ik hecht gauw aan mensen en dan vind ik het jammer wanneer zij dan weer vertrekken. Ik ben ook voornamelijk tevreden over het vaste personeel. De omgang met het personeel is prima. Zij zijn allemaal ontzettend vriendelijk. Ik vind het hier alleen niet zo gezellig in mijn kamer, maar dit ligt aan mijzelf. Ik woon wel in een mooie hoek. Wat ik vervelend vind is dat de toilet gelijk tegenover het keukentje zit. Dat vind ik zelf niet zo fris. Verder zit ik hier heerlijk in deze kamer en heb ik geen klachten. Ik beveel het hier aan omdat de verzorging goed is en men je in je waarde laat en niets opdringt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Argos Zorggroep, Soenda - Vlaardingen

Bedankt voor uw mooie waardering. Wij nemen uw aandachtspunten mee.

Hartelijke groet,
Het management van Soenda

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Argos Zorggroep, Soenda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.