Waardering van Atlant, Appartementencomplex Berkenhove - Apeldoorn op 15 mei 2019 interview

7.8

Het is kleinschalig en dat vind ik heel prettig. Er zitten maar zes bewoners in de huiskamer. Het is heel gezellig en huiselijk ingericht en mijn moeder heeft hierdoor meer een thuisgevoel. Er is buiten een binnenplaatsje waar ze zonder begeleiding naartoe kan gaan. Dat vind ik ook heel prettig. Verder wordt er dagelijks vers gekookt. Door de kleinschaligheid hebben de medewerkers een goed overzicht. Er is altijd iemand in de huiskamer aanwezig die alles goed in de gaten houdt. Daarnaast hebben de medewerkers aandacht en oog voor hoe mijn moeder dagelijks erbij loopt. Dat vind ik prettig. Verder worden er veel activiteiten gedaan, zoals een dagje uit, gym en muziek.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, Kleinschalig Wonen Berkenhove - Apeldoorn

geplaatst op 17 mei 2019

Dank u wel voor uw waardering, fijn dat u dit wilt delen. Wij zijn blij om te lezen dat u blij bent met de verzorging en aandacht voor uw moeder. Wij zullen uw reactie ook aan het team doorgeven.

Bent u of werkt u voor Atlant, Appartementencomplex Berkenhove? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.