Waardering van Atlant, locatie Berghorst - Apeldoorn op 15 mei 2019 interview

8.2

De accommodatie vind ik in het algemeen prettig. Ik heb de indruk dat de kamer van mijn moeder aan de kleine kant en gedateerd is. Het zou heel prettig zijn als er een aparte slaapkamer bij zou zijn. Verder zou het goed zijn als de badkamer en toilet iedere dag schoon gemaakt zou worden. Ik weet niet of dit bij deze instelling gebeurt, maar het is fijn als er aandacht voor is. Het is kleinschalig en op deze manier is er voor de bewoners extra hulp. Ik vind het personeel erg aardig voor mijn moeder. Ze zijn kundig, meelevend en flexibel. Ze respecteren mijn moeder als ze eventueel iets niet wil. Ze wordt nooit gedwongen om dingen te doen die ze niet leuk vindt. Ze proberen het elke keer op een andere manier om haar mee te krijgen. Dat vind ik heel positief.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Berghorst - Apeldoorn

geplaatst op 17 mei 2019

Bedankt voor uw waardering, fijn dat u dit wilt delen. Wij zullen uw reactie en de aandachtspunten aan het team doorgeven.

Bent u of werkt u voor Atlant, locatie Berghorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.