Atlant, locatie Berghorst

Gijsbrechtgaarde 30 7329 CB Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Atlant

Waardering van Atlant, locatie Berghorst - Apeldoorn op 8 mei 2019 Interview

Ik vind dat mijn oom hier heel goed terecht is gekomen. Toen hij op zichzelf woonde, was hij aan het vereenzamen. Hier komt hij onder de mensen. Zo gaat hij dagelijks naar het restaurant om te eten en in de ochtend gaat hij er koffie drinken. In het restaurant zijn geregeld evenementen of activiteiten, waar mijn oom naar toe gaat. Tevens krijgt hij fysiotherapie en logopedie. Ik heb gemerkt dat de medewerkers zeer alert reageren op eventuele veranderingen. Mijn oom is erg ongeduldig en kan nog wel eens boos reageren. Ik vind dat de verzorgenden hem heel goed benaderen. Ik merk wel dat er een tekort aan personeel is en dat het personeel onder hoge druk moet werken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Berghorst - Apeldoorn

Dank u wel voor uw reactie. Fijn dat u dit wilt delen en tevreden bent over de zorg en aandacht voor uw oom. Wij zullen uw reactie en aandachtspunt doorgeven aan het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Atlant, locatie Berghorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.