Atlant, locatie Berghorst

Gijsbrechtgaarde 30 7329 CB Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Atlant

Waardering van Atlant, locatie Berghorst - Apeldoorn op 9 mei 2019 Interview

Mijn man verbleef hiervoor in een ander huis. Daar hadden ze een ontmoetingsruimte voor iedereen. Hier liep mijn man vaak naar toe. Hier is geen ontmoetingsruimte waar hij overdag heen kan. Ik merk dat hij hierdoor minder is gaan lopen. Ze hebben hier per etage een gezamenlijke woonkamer, maar niet van toepassing voor mijn man. Hij is hiervoor nog te goed. Hij heeft hier een eigen kamer, met eigen sanitair. Hij eet 's morgens en 's middags beneden en in de avond eet hij op zijn kamer. Mijn man smeert dan zijn eigen brood. Ik vraag mij af waarom ze niet de hele afdeling uitnodigen om gezamenlijk brood te eten. Zo maak je nog een praatje met een ander en duurt de dag niet zo lang. Ik vind het jammer dat het nu niet zo is. Mijn man is passief, maar de medewerkers proberen hem wel te activeren, maar hij wil niet. De medewerkers komen geregeld bij hem kijken. Ik ben echt tevreden over de EVV-er. Mijn man is bijvoorbeeld heel erg ongeduldig en daar wordt ontzettend veel rekening mee gehouden. Ik vind het een mooie accommodatie.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Berghorst - Apeldoorn

Dank u wel voor uw waardering, fijn dat u dit wilt delen. Wij kunnen leren van uw aandachtspunten en zullen uw reactie ook met het team bespreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Atlant, locatie Berghorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.