Atlant, locatie De Loohof

uit 46 waarderingen

Waardering van Atlant, locatie De Loohof - Apeldoorn op 28 december 2021 Interview

Ik ben super tevreden over Parkhuis. Mijn vrouw woont hier al aardig lang en toen mijn vrouw hier werd gebracht viel een enorme last van mijn schouders. Dit geldt nog tot op de dag van vandaag. De medewerkers doen echt hun best om haar leven zo leuk mogelijk te maken. Ook ziet mijn vrouw er altijd super verzorgd uit. Verder is de communicatie met de medewerkers geweldig, ze zijn bijna altijd bereikbaar en zijn heel aardig naar mij. Ook het gebouw van Parkhuis is perfect. Het ademt rust uit, het is schoon & netjes en heeft een mooie binnentuin.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie De Loohof - Apeldoorn

Dank voor de mooie waardering en mooie woorden! Heel fijn om te lezen dat u de locatie, de contacten en de zorg en aandacht voor uw vrouw zo goed ervaart. We geven de complimenten door aan het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Atlant, locatie De Loohof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.