Waardering van Atlant, locatie Heemhof - Apeldoorn op 31 mei 2017 interview

8.7

De verzorgers gaan heel goed met mijn dochter en mij om. Als ik daar ben is de zorg voor mij ook heel goed. Ik heb altijd de mogelijkheid om iets kwijt te kunnen bij de verzorgers. Ze tonen belangstelling als ik een probleem heb. Ze staan gelijk voor mij klaar. Als ik op een andere dag op visite wil komen, wordt dat altijd goed doorgegeven. Ik vind de verzorgers allemaal zo lief. Ze zijn er echt voor ons en onze behoeftes. Ik maak mee dat ze zich voor 100 procent geven. Er zijn geen dingen waar ik moeite mee heb. Ik vind het allemaal prima gaan. De omgeving van de accommodatie vind ik goed. Het ligt heel mooi in het park. We kunnen daar lekker wandelen. De winkels zijn dichtbij. De kamers zijn goed verzorgd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Heemhof - Apeldoorn

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn om te lezen dat u naar tevredenheid woont op Heemhof en dat u onze medewerkers zo waardeert. We geven de complimenten graag door aan het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Atlant, locatie Heemhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.