Waardering van Atlant, locatie Heemhof - Apeldoorn op 19 juli 2017 interview

7.2

Het ligt in een hele mooie woonwijk. Het ziet er heel verzorgd uit. Het is niet zo verpleeghuisachtig. Er is een mooie binnentuin. Ook is er een nieuwe keuken geplaatst en is er uitgebouwd. Verder ziet mijn moeder er negen van de tien keer verzorgd uit. Maar het is mijn moeder, dan kan het wat mij betreft altijd beter. Volgens mij wordt er wel aandachtig naar mij geluisterd. Als ik met bepaalde dingen kom zoals het rusten, dan wordt hier wel naar geluisterd. Ze gaan correct en netjes met mijn moeder om. De afspraken worden negen van de tien keer nagekomen. Als er veranderingen zijn bijvoorbeeld een aanpassing ,dan wil ik daar over geïnformeerd worden. Op dit moment is dit minder, dan het geweest is. Maar ze houden wel rekening met mijn moeder. Ze krijgt de zorg, die ze nodig heeft. Maar ik zou over de hele linie meer willen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Heemhof - Apeldoorn

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed om te lezen dat u onze locatie waardeert. Heemhof ligt inderdaad in een mooie wijk en we proberen met de woonwensen van onze bewoners rekening te houden.
Uw opmerking dat Heemhof ‘niet zo verpleeghuisachtig is’ zien we als een compliment. Het past in ons streven om zoveel mogelijk te wonen zoals men gewend is geweest.
Uw opmerking over de zorg aan uw moeder en de informatie die op dit moment minder goed is, nemen we mee in ons teamoverleg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Atlant, locatie Heemhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.