Atlant, locatie Marken Haven

Kuiltjesweg 1 A 7361 TC Beekbergen
Deze locatie is onderdeel van Atlant

Waardering van Atlant, locatie Marken Haven - Beekbergen op 9 mei 2019 Interview

De medewerkers komen de afspraken naar mijn cliënt toe na. De afspraken naar mij als contactpersoon niet. Ik kom bijvoorbeeld op een behandelplan afspraak en dan is die er niet. Ik moet best een eind reizen en dan kom ik dus voor niks. Mijn cliënt verblijft op dit moment in een noodgebouw. Het is niet slecht, maar het kan beter vind ik. Ze zijn een nieuwe accommodatie aan het bouwen. Ik vind dat de medewerkers rekening houden met de wensen van mijn cliënt. Zijn wensen zijn niet altijd alledaags, maar ze proberen hem zeker hierin tegemoet te treden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Marken Haven - Beekbergen

Bedankt voor uw waardering, fijn dat u dit wilt delen. Wat vervelend om te lezen dat uw afspraak niet doorging en u dat niet wist. Wij zullen uw aandachtspunten met het team bespreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Atlant, locatie Marken Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.