Waardering van Atlant, locatie Marken Haven - Beekbergen op 9 mei 2019 interview

7.3

De medewerkers komen de afspraken naar mijn cliënt toe na. De afspraken naar mij als contactpersoon niet. Ik kom bijvoorbeeld op een behandelplan afspraak en dan is die er niet. Ik moet best een eind reizen en dan kom ik dus voor niks. Mijn cliënt verblijft op dit moment in een noodgebouw. Het is niet slecht, maar het kan beter vind ik. Ze zijn een nieuwe accommodatie aan het bouwen. Ik vind dat de medewerkers rekening houden met de wensen van mijn cliënt. Zijn wensen zijn niet altijd alledaags, maar ze proberen hem zeker hierin tegemoet te treden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Marken Haven - Beekbergen

geplaatst op 17 mei 2019

Bedankt voor uw waardering, fijn dat u dit wilt delen. Wat vervelend om te lezen dat uw afspraak niet doorging en u dat niet wist. Wij zullen uw aandachtspunten met het team bespreken.

Bent u of werkt u voor Atlant, locatie Marken Haven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.