Waardering van Atlant, locatie Marken Haven - Beekbergen op 9 mei 2019 interview

8.3

Ik vond de verpleging enorm benaderbaar. Toen mijn vader slecht lag hadden ze ook aandacht voor mij. Ik kreeg eten en een bed aangeboden. Ik mocht hier blijven slapen. Dat terwijl ze al zo druk waren, maar ze waren nooit ongeduldig. Mijn vader overleed in de nacht en ze hebben de laatste zorg aan hem verleend. Ze deden dat met alle liefde, terwijl ze heel druk waren, want er was nog een bewoner overleden. Ik vond het echt een bewijs dat ze het met hun hart deden. Echt respect. Ze deden met alle medewerkers een uitgeleide en dat maakte veel indruk bij mij. Mijn vader kon verbaal soms best heftig zijn, maar de medewerkers konden daar goed mee omgaan. Ik vind dat je een groot hart moet hebben om deze doelgroep te kunnen begeleiden en af te leidden. Aan het einde van het jaar houden ze een bijeenkomst voor familie waarvan iemand is overleden. Alle namen werden voorgelezen en daar was ik erg van onder de indruk. Mijn vader wilde niet meer eten en drinken. Dat werd besproken en we hebben geen discussie gehad over sonde of iets dergelijks. Ze respecteerde onze mening. De accommodatie was een noodgebouw, een soort keet. Het was een tijdelijke locatie. Het belangrijkste was, dat mijn vader hier terecht kon. Zowel voor de bewoners als voor de medewerkers was het hier behelpen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Marken Haven - Beekbergen

Gecondoleerd met uw vader en bedankt voor uw waardering, fijn dat u dit wilt delen. Wij zijn blij om te lezen dat u de zorg en aandacht voor uw vader als positief heeft ervaren. Wij herkennen uw aandachtspunt over de accommodatie, wij zijn met nieuwbouwplannen hiervoor bezig. Wij zullen uw reactie ook met het team delen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Atlant, locatie Marken Haven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.