Waardering van Atlant, locatie Markenhof - Beekbergen op 3 oktober 2018 interview

9.2

De instelling is een tweede huis geworden voor mijn broer. Ik ben dan ook heel dankbaar dat hij daar zit. De medewerkers zorgen goed voor hem. Zo gaan ze na een val meteen met hem naar het ziekenhuis. Ook weten ze hoe ze met hem om moeten gaan. Ze betuttelen en kleineren hem niet, maar ze behandelen hem als een gewoon persoon met zijn eigen keuzes. Als hij bokkig is, dan laten ze hem met rust. De zorg sluit aan op wat voor hem belangrijk is. Zo loopt hij graag buiten. Daar krijgt hij alle kans voor. Ze proberen hem te stimuleren mee te doen met dingen. Hij wil echter niet veel meer doen. Dat respecteren ze. Ik kan altijd bellen met vragen. Dan maken ze tijd voor me. Als er iets is of als hij iets nodig heeft, dan bellen ze me meteen. De medewerkers hebben net als mijn broer veel humor. Dat vind ik leuk. Ook zijn kleding wordt goed verzorgd. Het is een prachtig gebouw met een restaurant erbij. Er zijn regelmatig optredens en filmvoorstellingen. Mijn broer heeft een eigen kamer, badkamer en terrasje. De instelling ligt prachtig, midden in het bos. In de omgeving kun je heerlijk wandelen. Er zijn mooie wandelpaden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Markenhof - Beekbergen

Dank u wel voor uw mooie reactie, wij worden er stil van! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent en vinden het fijn dat u dit wilt delen. Wij zullen uw reactie ook bespreken met het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Atlant, locatie Markenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.