Waardering van Atlant, locatie Markenhof - Beekbergen op 15 mei 2019 interview

5.7

De omgeving vind ik prettig. Er heerst een vriendelijke sfeer. De eigen ruimte van mijn familielid vind ik te klein. Ik heb de indruk dat er veel verzorgd wordt en dat er verder weinig tijd overblijft voor begeleiding. De zorg wordt onvoldoende op maat gemaakt vind ik. Ik zou het prettig vinden als er meer ondersteuning is in psychologische zorg, naast de medische zorg die aangebonden wordt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Markenhof - Beekbergen

geplaatst op 17 mei 2019

Bedankt voor het geven van uw feedback, hier kunnen wij van leren. Wij waarderen daarom dat u dit aangeeft en gaan graag met u in gesprek. Omdat deze reacties anoniem zijn kunnen wij u niet zelf benaderen hiervoor, mogen wij u daarom vragen om contact op te nemen met de teamleider van de locatie? Als u het graag anders wilt, dan horen wij het graag. Wij hopen dat we snel met elkaar in contact komen om te kijken of we bovenstaande punten voor uw familielid en voor u kunnen verbeteren.

Bent u of werkt u voor Atlant, locatie Markenhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.