Waardering van Atlant, locatie Markenhof - Beekbergen op 8 mei 2019 interview

Het betreft een vrij nieuw gebouw. De omgeving is bosrijk. Ik vind dat er goede aandacht is voor mijn broer. De medewerkers zijn allervriendelijkst, heel aardig en bijzonder geduldig. Onlangs was mijn broer gevallen en moest hij naar het ziekenhuis. Ik werd daar meteen over gebeld. Als ik wat heb, kan ik daarvoor altijd terecht bij de medewerkers. Ze zijn oplossingsgericht. In de instelling wordt veel georganiseerd. Ze maken ook allerlei uitstapjes. Laatst is mijn broer naar de dierentuin geweest. Tevens nemen ze hem wel eens mee om te gaan vissen of wordt er een bezoek gebracht aan een jaarmarkt. Mijn broer vindt het leuk om te helpen met boodschappen doen voor het avondeten. Vaak gaat hij daarna met de medewerkers nog een ijsje eten. Hij krijgt fysiotherapie aangeboden. Momenteel wordt de binnentuin opgeknapt. Er komen nieuwe tuinstoelen en er worden lampjes opgehangen. Tevens hebben ze vogelhuisjes aangeschaft. Het is de bedoeling dat mijn broer de vogeltjes eten gaat geven. Het valt mij ook op dat er goed gelet wordt op zijn persoonlijke verzorging en dat hij netjes gekleed gaat. Ik vind eigenlijk dat de verzorging voor mijn broer niet beter kan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Markenhof - Beekbergen

geplaatst op 17 mei 2019

Dank u wel voor uw mooie waardering, fijn dat u dit wilt delen. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de zorg en aandacht voor uw broer. Wij zullen uw reactie ook met het team delen.

Bent u of werkt u voor Atlant, locatie Markenhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.