Waardering van Atlant, locatie Markenhof - Beekbergen op 8 mei 2019 interview

7.2

Het gebouw ligt in een bosrijke omgeving. Het gebouw heeft een restaurant. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Ik vind het jammer dat mijn man geen zin heeft om aan activiteiten of aan de dagbesteding mee te doen. Mijn man heeft planten op zijn kamer. Het is zijn hobby om die te verzorgen. Hij geniet hiervan én van zijn kleinkinderen. Mijn man loopt wel eens mee met een van de begeleiders om een boodschap te doen. Hij kan zelf in de buurt gaan wandelen. Ik heb twee keer per jaar een MDO. Ik vind dat de afspraken goed worden nagekomen. Als ik vragen of opmerkingen heb, krijg ik daar voldoende antwoord op. Ik ben eigenlijk zeer tevreden over deze instelling.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Markenhof - Beekbergen

geplaatst op 17 mei 2019

Dank u wel voor uw waardering, fijn dat u dit wilt delen en dat u tevreden bent. Wij zullen uw reactie ook doorgeven aan het team.

Bent u of werkt u voor Atlant, locatie Markenhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.