Waardering van Atlant, locatie Markenhof - Beekbergen op 4 oktober 2018 interview

8.8

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met deze instelling. Mijn man heeft geestelijke en fysieke beperkingen. Hij moet met alles geholpen worden. Mijn man is aanwezig bij diverse activiteiten. Of hij daaraan mee doet, weet ik niet. Hij zit veel in zijn kamer en wordt opgehaald om gezamenlijk koffie of thee te drinken. Ik vind het moeilijk om contact te leggen met de arts. Ik vind het jammer dat hij tijdens een MBO overleg veelal achter zijn computer zit en daardoor voor mij moeilijk benaderbaar en afstandelijk is. Ik vind de verzorgsters heel toegankelijk. Mijn man heeft dialect aangeleerd toen hij mij leerde kennen. Hij vindt dat leuk om te gebruiken om zo met de verzorgsters te dollen. Hij heeft een bepaald soort humor en dat begrijpen ze.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Markenhof - Beekbergen

Bedankt voor uw waardering, fijn dat u dit wilt delen. Wij zullen uw opmerking over de arts met hem bespreken en uw waardering ook delen met het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Atlant, locatie Markenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.