Waardering van Atlant, locatie Sprengenhof - Ugchelen op 10 juni 2017 interview

Ik hoor mijn vader vaak zeggen dat hij lang moet wachten of dat ze halverwege het wassen weg moeten. Ik denk dat dit te maken heeft met het personeelsgebrek. Dat is wel eens lastig. Ik vind de omgang van sommige medewerkers verbeterd. Ze zijn respectvol naar mijn vader en ze laten hem in zijn waarden. Ze zijn begripvol, ondanks de werkdruk. Ik merk aan de bejegening dat ze aandacht voor hem hebben. Ze proberen mijn vader ook actief te houden en ik vind dat ze daar heel goed oog voor hebben. Ik heb opgemerkt dat het niet altijd mogelijk is om rekening te houden met voorkeuren in het eten, omdat dit extern geregeld wordt. Dan zit bijvoorbeeld een vleesvervanger er nooit bij. Als ik iets doorgeef, dan wordt dit altijd direct opgepakt. Ik weet dan dat er serieus naar wordt gekeken. Daar heb ik alle vertrouwen in.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Atlant, locatie Sprengenhof - Ugchelen

Dank voor uw waardering. We onderkennen het probleem van te weinig personeel en we zijn bezig om meer personeel aan te trekken. Om de zorg zoveel mogelijk op uw vader af te stemmen is het contact en overleg met u erg belangrijk voor ons. U kent immers zijn voorkeuren en wensen het best. Met ons team proberen we dit dan zoveel mogelijk op maat aan te bieden. Bedankt voor het uitspreken van uw vertrouwen in onze zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Atlant, locatie Sprengenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.