Waardering van Attent Zorg en Behandeling, Beverode - Dieren op 24 augustus 2016 interview

8.2

De afspraken worden nagekomen. Ik ga er vanuit dat de zorg voor mijn moeder goed is, ik ben er zelf niet bij. Ik heb goede contacten. Ik vind iedereen vriendelijk. In een gesprek bieden ze een luisterend oor en stellen ze interesse. Ik word serieus genomen. Ik vind de informatie misschien een aandachtspuntje. Ik krijg nu alleen informatie als er iets bijzonders is of als ze een vraag aan mij hebben. Ik zou het goed vinden om één keer in de week een overdracht te lezen van een aantal momenten die mijn moeder beleefd heeft. Ik vind het soms wel fijn om het verhaal van twee kanten te horen. Ik vind de accommodatie best wel redelijk. Het is geen nieuwbouw. Ik kan me voorstellen dat er beter nagedacht kan worden over wat er nodig is in een zorginstelling. Ik had de grote huiskamer liever in twee kamers van zes bewoners gezien. Ik vind dat het persoonlijk contact dan vergroot, waar iedereen gelukkig van wordt denk ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, Beverode? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.