Waardering van Attent Zorg en Behandeling, Beverode - Dieren op 24 augustus 2016 interview

6.3

Mijn man is dement en hij heeft een eigen huiskamer, slaapkamer, keukenblok en badkamer. Ik vind de ruimte waarin hij verblijft veel te groot voor hem, vooral omdat hij zeer dement is en niets doet met bijvoorbeeld het keukenblok. Verder is de accommodatie goed, maar het is niet altijd schoon. De salon tafel wordt niet goed schoongemaakt. De ramen zijn nooit gezeemd en het balkon is nooit geveegd. Zijn slaapkamer en badkamer zijn hiertegen wel schoon. Er zijn heel veel medewerkers op de afdeling en ik kan niet bijhouden wie voor wat verantwoordelijk is. Ik heb wel één vast contactpersoon op de afdeling, maar los van deze contactpersoon zie ik veel verschillende gezichten. Verder wordt er geen uniform gedragen. Dit vind ik slecht omdat het niet te onderscheiden is wie de bezoeker en wie de medewerkers is. Soms krijg ik informatie via via, dit vind ik niet prettig. Ik heb liever dat het personeel mij rechtstreeks informeert. Ik heb een communicatieboekje in de kamer van mijn man gelegd om de communicatie makkelijker te maken. Hierin staan wel eens zaken genoteerd, maar ik mis informatie over dagelijkse zaken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld, of mijn man wel of niet buiten is geweest. De medewerkers werken ontzettend hard. Ze doen echt hun best voor de bewoners. Wanneer ik vraag of ze mijn man naar buiten willen brengen om daar samen te roken, dan doen ze dit gelijk. De medewerkers op de afdeling zijn heel liefdevol en toegewijd. Alles wat binnen hun mogelijkheden ligt, zijn ze bereidt te doen. De behandeling van mijn man is goed. Hij ziet er altijd schoon uit. Verder wordt hij bijna elke dag gedoucht. Hier ben ik heel erg tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, Beverode? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.