Waardering van Attent Zorg en Behandeling, De Boomgaard - Rheden op 22 februari 2017

Deze zorginstelling is mij bekent omdat mijn vader er woonde. Mijn vader had hier een eigen kamer en er is een grote huiskamer met televisie en fauteuils voor 6 bewoners met  een open keuken waar de maaltijd voor de bewoners wordt bereid. Het is een fijne plek geworden voor mijn vader. De verzorgsters en verzorgers zijn voor mijn vader altijd zijn steun en toeverlaat geweest. Hij vond het fijn om in de grote huiskamer te eten of daar te vertoeven terwijl het eten bereid werd. Op zijn eigen kamer kon hij zich terugtrekken als hij even alleen wilde zijn.Hij zag er zoveel mogelijk netjes en schoon uit, niet altijd makkelijk omdat er met eten bijvoorbeeld per ongeluk nogal eens geknoeid wordt. Voor mij als dochter was het fantastisch om te merken dat ondanks het gemopper in de media hier goed werk wordt verricht. Heel vaak heb ik met de verzorging om de tafel gezeten om een oplossing te vinden voor de problemen waar mijn vader mee te kampen had en vaak ging het initiatief van de verzorging uit in samenwerking met de arts die verbonden is aan De Boomgaard en als ondersteuning fysiotherapie of psycholoog. Niet voor alles was een oplossing maar er werd veel geprobeerd en meegedacht. Ik heb veel lof en ben dankbaar voor alle inzet van de verzorgers en verzorgsters van De Boomgaard, afdeling Elstar en de eindverantwoordelijke van deze afdeling en de arts zijn geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, De Boomgaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.