Waardering van Attent Zorg en Behandeling, De Hessegracht - Doesburg op 20 november 2020

• Dementie

Alle cliënten worden zeer liefdevol verzorgd. De verzorgers proberen het iedereen steeds naar de zin te maken. Men neemt nog de tijd om op zijn tijd een grapje te maken waarom iedereen om kan lachen. Ook krijgen de cliënten een knuffel op zijn tijd als zij dit goed kunnen gebruiken in bepaalde omstandigheden. Er heerst een uitstekende onderlinge sfeer in deze instelling. Ook is er sprake van een prettig contact tussen d medewerkers en de bezoekers van de cliënten. De cliënten kunnen nog genieten van de bijzonder mooie vrije ligging van de instelling. Ik neem mijn petje af voor alle medewerkers van De Hessengracht. Dit ook gezien in het verband met de grote werkdruk die door Den Haag wordt opgelegd op het bordje van de Nederlandse zorginstellingen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Attent Zorg en Behandeling, De Hessegracht - Doesburg

Dank u wel voor deze mooie waardering, we zijn er heel blij mee. We doen ons best om het verblijf van onze cliënten zo prettig mogelijk te maken. Het doet ons goed dat uit de cijfers blijkt dat we dit goed doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Attent Zorg en Behandeling, De Hessegracht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.